Powrót do listy wiadomości Dodano: 2016-11-07  |  Ostatnia aktualizacja: 2016-11-07
W Gdyni ruszyła kampania „Daj się ogrzać. Przyłącz się do Ciepłolubnych”.

Co płynie w miejskiej sieci ciepłowniczej. Odpowiedź jest prosta: korzyści

ciepłolubni
ciepłolubni

Taki wniosek można wysnuć z zakończonych właśnie warsztatów dla zarządców gdyńskich budynków, którzy w Infoboxie poznawali tajniki miejskiej sieci ciepłowniczej – od technicznych po finansowe.

Gospodarzami warsztatów byli organizatorzy kampanii informacyjno-edukacyjnej „Daj się ogrzać. Przyłącz się do ciepłolubnych", czyli Gmina Miasta Gdynia, OPEC i EDF Polska. Wszyscy trzej partnerzy legitymujący się doświadczeniem i sukcesami w popularyzacji miejskiej sieci ciepłowniczej, przygotowali kampanię, której celem jest promocja ciepła z sieci jako ekologicznej, bezpiecznej i komfortowej alternatywy dla innych źródeł ogrzewania. Miejska sieć ciepłownicza nie tylko walczy ze szkodliwością niebezpiecznego dla zdrowia smogu, ale gwarantuje wygodę użytkowania m.in. z powodu swojej niezawodności oraz możliwości podłączenia tzw. ciepłej wody użytkowej.

Sądząc z ilości pytań, kwestią, która najbardziej interesowała zarządców były możliwości techniczne związane m.in. z rozwojem miejskiej sieci ciepłowniczej w Gdyni, kosztem podłączenia budynków i sprawnością instalacji wewnętrznej. Te ostatnie wyjaśniali przedstawiciele organizatorów warsztatów oraz eksperci z firmy projektującej instalacje wewnętrzne oraz zarządzającej budynkami, która podzieliła się swoją praktyką korzystania z sieci. Poza poradami budżetowymi, mówiono o wsparciu finansowym przyłączeń udzielanym przez Gminę Miasta Gdynia i pozostałych partnerów akcji, o przyjaznej środowisku produkcji ciepła przez EDF Polska, oraz bezpiecznej i ekologicznej sieci ciepłowniczej OPEC.

Kolejnymi po warsztatach odsłonami kampanii są: strona internetowa (www.cieplolubni.com.pl) akcja plakatowa, gra miejska, konkursy w szkołach. „Warto robić takie warsztaty, nie tylko przy okazji nowych inwestycji sieciowych, ale również przy planowanych zmianach taryf lub po prostu żeby uczyć się wzajemnie. Myślę, że wszyscy razem wynieśliśmy z tego cenne spostrzeżenia." – podsumowuje jeden z obecnych na warsztatach zarządców Marek Dzięgiel.

(gz)

 

Kategoria wiadomości:

Z życia branży

Źródło:
Media Support Group Sp. z o.o.
urządzenia z xtech

Interesują Cię ciekawostki i informacje o wydarzeniach w branży?
Podaj swój adres e-mail a wyślemy Ci bezpłatny biuletyn.

Komentarze (0)

Możesz być pierwszą osobą, która skomentuje tę wiadomość. Wystarczy, że skorzystasz z formularza poniżej.

Wystąpiły błędy. Prosimy poprawić formularz i spróbować ponownie.
Twój komentarz :

Czytaj także