Powrót do listy komunikatów
Dodano: 2007-06-14 | Ostatnia aktualizacja: 2007-10-26
Ogrzewanie elektryczne w rozbudowie Międzynarodowego Portu Lotniczego Warszawa Okęcie
Kompleksowa dostawa ogrzewania parkingów, podjazdów, rurociągów wodnych, ścieków oraz dachów i rynien na bazie urządzeń Raychem (Frostop, Viagard) i Pyrotenax
Prace obejmowały:
- koncepcję i dobór materiałów
- dostawe materiałów
- prace montażowe
- dostawę układów zasilająco sterujących
- nadzory i uruchomienie
Zadaniem systemu ogrzewania płyty lotniska i podjazdu jest zapobieganie zaleganiu śniegu i tworzeniu się oblodzenia. Gwarantuje to podniesienie poziomu bezpieczeństwa dla ruchu kołowego i pieszego oraz ogranicza koszty napraw uszkodzeń nawierzchni spowodowanych działaniem zamarzającej wody. W obliczu podwyższających się wymagań, jeśli chodzi o standardy zimowego utrzymania takich powierzchni, stosowanie ogrzewania elektrycznego jest znacznie bardziej skuteczną i niezawodną metodą niż ręczne odśnieżanie i posypywanie piaskiem czy solą.
Ogrzewanie koryt dachowych służy zapewnieniu ich drożności w warunkach zimowych. Umożliwia
to spływ wody z topniejącego śniegu wpustami dachowymi oraz eliminuje zagrożenia związane z tworzeniem się sopli i niekontrolowanym osuwaniem się śniegu i lodu z krawędzi dachu. Do ogrzewania koryt dachowych wykorzystane zostały przewody grzejne samoregulujące FroStop Black.
Prace obejmowały:
- koncepcję i dobór materiałów
- dostawe materiałów
- prace montażowe
- dostawę układów zasilająco sterujących
- nadzory i uruchomienie
Zadaniem systemu ogrzewania płyty lotniska i podjazdu jest zapobieganie zaleganiu śniegu i tworzeniu się oblodzenia. Gwarantuje to podniesienie poziomu bezpieczeństwa dla ruchu kołowego i pieszego oraz ogranicza koszty napraw uszkodzeń nawierzchni spowodowanych działaniem zamarzającej wody. W obliczu podwyższających się wymagań, jeśli chodzi o standardy zimowego utrzymania takich powierzchni, stosowanie ogrzewania elektrycznego jest znacznie bardziej skuteczną i niezawodną metodą niż ręczne odśnieżanie i posypywanie piaskiem czy solą.
Ogrzewanie koryt dachowych służy zapewnieniu ich drożności w warunkach zimowych. Umożliwia
to spływ wody z topniejącego śniegu wpustami dachowymi oraz eliminuje zagrożenia związane z tworzeniem się sopli i niekontrolowanym osuwaniem się śniegu i lodu z krawędzi dachu. Do ogrzewania koryt dachowych wykorzystane zostały przewody grzejne samoregulujące FroStop Black.
Kategoria komunikatu:
Realizacje, aplikacje
- Dodał:
- nVent
Czytaj także
-
Zabezpieczenie BHP na pracy montera - co musisz wiedzieć?
www.automatyka.plPrzepisy BHP obowiązują zarówno pracodawcę, jak i i jego pracowników niezależnie od branży, czy zajmowanych stanowisk. Jak wygląda to w...
-
Wentylatory filtrujące STEGO
Wysoka temperatura ma bardzo niekorzystny wpływ na aparaty elektryczne i podzespoły elektroniczne pracujące w szafach sterowniczych czy...