Reklama: Chcesz umieścić tutaj reklamę? Zapraszamy do kontaktu »
Riello
Powrót do listy wiadomości Dodano: 2020-05-29  |  Ostatnia aktualizacja: 2020-05-29
Energa podsumowuje dwa miesiące pracy podczas pandemii
elektromonter
elektromonter

W trakcie pandemii, od 16 marca do 20 maja, tylko obszarze usług dystrybucyjnych Energa Operator przyjęła i zrealizowała blisko 90 tys. zgłoszeń swoich klientów.

Obecnie wykonywane są wszystkie rodzaje prac, zarówno te dotyczące zapewnienia ciągłości dostaw energii elektrycznej i modernizacji infrastruktury, jak również te z zakresu usług dystrybucyjnych obejmujące obsługę odbiorców.

Energa Operator, mimo trudności związanych z pandemią Covid-19, zrealizowała z sukcesem niemal 100 proc. zgłoszeń swoich klientów, takie jak montaże nowych liczników, sprawdzenia poprawności działania układów pomiarowych, zmiany taryf oraz przyłączenia mikroinstalacji.

Wdrożone niezwłocznie środki bezpieczeństwa umożliwiają realizację zadań bez zakłóceń. Elektromonterzy wyposażeni zostali w niezbędne środki ochrony osobistej – maski, rękawiczki oraz płyn do dezynfekcji.

(gz)

Kategoria wiadomości:

Z życia branży

Źródło:
Grupa Energa
urządzenia z xtech

Interesują Cię ciekawostki i informacje o wydarzeniach w branży?
Podaj swój adres e-mail a wyślemy Ci bezpłatny biuletyn.

Komentarze (0)

Możesz być pierwszą osobą, która skomentuje tę wiadomość. Wystarczy, że skorzystasz z formularza poniżej.

Wystąpiły błędy. Prosimy poprawić formularz i spróbować ponownie.
Twój komentarz :

Czytaj także