
PGNiG Termika, największy w kraju wytwórca ciepła i energii elektrycznej w kogeneracji, przedłużyło o 18 miesięcy umowę z Legią Warszawa, aktualnym mistrzem Polski w piłce nożnej. Spółka zachowa prawo do ekspozycji reklam w trakcie meczów na elektronicznych bandach oraz telebimach, a także na tradycyjnych nośnikach i stronie internetowej Klubu. Pierwsza umowa została podpisana w grudniu 2013 roku.
"Dbamy o bezpieczeństwo energetyczne stolicy, od ponad 112 lat dostarczając ciepło i energię elektryczną dla jej mieszkańców - mówi prezes PGNiG Termika, Wojciech Dąbrowski. Mamy pełną świadomość tego, że Legia to bardzo ważna część warszawskiego dziedzictwa. Dzięki przedłużeniu tej umowy nadal będziemy „Oficjalnym Dostawcą Ciepła dla Legii Warszawy" i nadal będziemy blisko współpracować z mistrzowskim klubem, jakim jest Legia. Kolejny raz dzielimy się energią."
"To przełomowy moment dla naszego Klubu - dodaje Jakub Szumielewicz, wiceprezes zarządu Legii Warszawa - rok jego stulecia i powrotu do europejskiej, piłkarskiej elity. Od naszych partnerów oczekujemy niezawodności i pełni profesjonalizmu, a takie są właśnie standardy PGNiG TERMIKA. To partnerstwo potwierdza atrakcyjność naszej oferty sponsoringowej, a umowa, którą przedłużymy od 1 grudnia 2016 roku, to naturalna kontynuacja harmonijnej, owocnej dla obydwu stron współpracy."
PGNiG Termika to jeden z największych zespołów elektrociepłowni w Europie. Spółka jest też największym w Polsce producentem ciepła i energii elektrycznej w kogeneracji. Warszawskie zakłady PGNiG Termika produkują 11% całego wytwarzanego w Polsce ciepła. Dociera ono już do 70% warszawiaków i 60% mieszkańców dzielnicy Ursus, Pruszkowa, Piastowa i Michałowic.
(mk)
Kategoria wiadomości:
Z życia branży
- Źródło:
- legia.com

Komentarze (0)
Czytaj także
-
Dlaczego powinniśmy monitorować urządzenia energetyczne?
Monitoring urządzeń energetycznych to nowoczesne rozwiązanie, pozwalające w pełni kontrolować pracę sieci i wszystkich tworzących ją...
-
Nowoczesne rozwiązania elektroinstalacyjne dla małych lokali usługowych
Jak wynika z raportu „Elektryczność 4.0" opracowanego na zlecenie Schneider Electric i Fundacji Digital Poland, aż 93 proc. małych i średnich...
-
-
-
-
-