Powrót do listy komunikatów Dodano: 2018-01-12   |  Ostatnia aktualizacja: 2018-01-12
ECO dla klientów pozostaje niezawodna
Przedstawiciele spółek GK ECO odebrali wczoraj Godło FPK
Przedstawiciele spółek GK ECO odebrali wczoraj Godło FPK

Energetyka Cieplna Opolszczyzny SA po raz 12 została uhonorowana Godłem Firma Przyjazna Klientowi. Nasi klienci wysoko ocenili współpracę z firmą, najwyżej oceniając jakość obsługi oraz sprawną komunikację z Biurem Obsługi Klienta. Spółka odebrała nagrodę wczoraj podczas uroczystej gali w Warszawie.

Godło Firma Przyjazna Klientowi przyznawane jest tylko na rok. Po tym czasie firma, która chce nadal posługiwać się tytułem, musi zostać poddana kolejnym badaniom, w ramach których analizuje się cztery obszary: lojalność klientów, ogólne zadowolenie, ocenę jakości obsługi oraz zaufanie do firmy i marki. Kwestionariusz badania jest dostosowany do specyfiki firmy, a metodologia każdorazowo dobierana pod względem rodzaju i kanałów dotarcia do klienta. Dla każdej firmy indywidualnie określana jest również wielkość próby badawczej, która zależy m.in. od posiadanej przez firmę liczby klientów.

- W tym roku, w programie badawczo-certyfikacyjnym, którego celem była ocena satysfakcji naszych klientów i prawdopodobieństwo rekomendacji naszej firmy, weryfikowane były wszystkie spółki ciepłownicze z Grupy Kapitałowej ECO. Wszystkie otrzymały Godło Firmy Przyjaznej Klientowi – mówi Paweł Krawczyk Członek Zarządu ds. Operacyjnych ECO

Otrzymać godło nie jest łatwo – oceny satysfakcji klientów badanego przedsiębiorstwa muszą osiągną wynik w każdym badanym obszarze na poziomie minimum 80%, a zbiorczy Indeks FPK na poziomie co najmniej 85%. Indeksy wszystkich spółek z Grupy Kapitałowej ECO oscylują wokół 94%.

- Godło jest dla nas niezwykle wartościowe, ponieważ jego przyznanie zależy wyłącznie od opinii naszych klientów, która stanowi obiektywną ocenę naszej pracy. W 2003 r. przystąpiliśmy po raz pierwszy do tego programu i od tej pory poddajemy się systematycznej weryfikacji w każdej, kolejnej jego edycji. Posiadanie tego tytułu zobowiązuje nas do ciągłego doskonalenia jakości obsługi na całym obszarze działania zarówno Spółki jak i Grupy Kapitałowej ECO - mówi Monika Stypułkowska Członek Zarządu ds. Ekonomicznych ECO.

Warto wspomnieć, że ECO pozyskując nowe rynki ciepła przenosi do spółek Grupy Kapitałowej standardy obsługi w wielu obszarach działalności.

- Największą rekomendacją dla firmy jest sukcesywnie wzrastająca ilość odbiorców ciepła, a uzyskany przez ECO SA, już po raz dwunasty, tytuł Firmy Przyjaznej Klientowi jest dla klientów spółki pisemną i udokumentowaną gwarancją jakości świadczonych usług oraz profesjonalnej obsługi – dodaje Paweł Krawczyk.

Wszystkie spółki Grupy Kapitałowej ECO uzyskały w tegorocznym badaniu wyniki lepsze niż w roku poprzednim.

(gz)

Kategoria komunikatu:

Z życia firmy

Źródło:
Energetyka Cieplna Opolszczyzny S.A.