Reklama: Chcesz umieścić tutaj reklamę? Zapraszamy do kontaktu »
Powrót do listy szkoleń Ostatnia aktualizacja: 2019-02-21

Powrót do kalendarium
Rękojmia, gwarancja, odpowiedzialność odszkodowawcza. Prawne aspekty rozpatrywania reklamacji w ujęc
Koszt szkolenia:
690 zł + 23% VAT/os.
Czas trwania:
10:00 – 16:00
Najbliższy termin:
9 kwi 2019

1. Przepisy regulujące procedurę reklamacyjną w ujęciu B2B i B2C – przedstawienie hierarchii przepisów prawnych.

2. Rękojmią, gwarancja, ogólne zasady odpowiedzialności – określenie różnic pomiędzy poszczególnymi instytucjami.

3. Omówienie ostatnich nowelizacji procedury reklamacyjnej.

4. Przedsiębiorca-Przedsiębiorca, Przedsiębiorca-Konsument – wskazanie różnic w procedurach reklamacyjnych.

5. Jakich błędów nie popełniać rozpatrując reklamację – analiza przykładów; etapy reklamacji, na które warto zwrócić szczególną uwagę.

6. Dokumentacja reklamacyjna – analiza najważniejszych zapisów.

7. Proces reklamacyjny „Krok po Kroku" – prezentacja procedury reklamacyjnej.

8. Procedury reklamacyjne a wizerunek firmy – identyfikacja zagrożeń, postawa uczestników procesu reklamacyjnego; jak zadbać o satysfakcję klienta.

9. Sprzedaż przez Internet, telefon, przedstawiciela handlowego, serwisanta – określenie istotnych obowiązków Przedsiębiorcy.

10. Uszkodzenie towaru w czasie przewozu a reklamacja ze sprzedaży – określenie różnic w obowiązujących procedurach.

11. Omówienie pozasądowych form rozstrzygania sporów.

Najbliższe terminy tego szkolenia

9 kwi 2019
sala szkoleniowa w centrum miasta
Warszawa, al. Jana Pawła II 25 (Polska)

Interesuje Cię inny termin wydarzenia? Skontaktuj się z firmą

Organizator

Akademia Biznesu MDDP

Krzysztof Kadlec
Nr telefonu: (22) 208 28 28/48 Pokaż numer
Faks: (22) 211 20 90 Pokaż numer

Przy kontakcie powołaj się na portal energetykacieplna.pl

Wyślij wiadomość

Dodaj plik...