- Koszt szkolenia:
- 690 zł + 23% VAT/os.
- Czas trwania:
- 10:00 – 16:00
- Najbliższy termin:
- Nie został okreslony
1. Przepisy regulujące procedurę reklamacyjną w ujęciu B2B i B2C – przedstawienie hierarchii przepisów prawnych.
2. Rękojmią, gwarancja, ogólne zasady odpowiedzialności – określenie różnic pomiędzy poszczególnymi instytucjami.
3. Omówienie ostatnich nowelizacji procedury reklamacyjnej.
4. Przedsiębiorca-Przedsiębiorca, Przedsiębiorca-Konsument – wskazanie różnic w procedurach reklamacyjnych.
5. Jakich błędów nie popełniać rozpatrując reklamację – analiza przykładów; etapy reklamacji, na które warto zwrócić szczególną uwagę.
6. Dokumentacja reklamacyjna – analiza najważniejszych zapisów.
7. Proces reklamacyjny „Krok po Kroku" – prezentacja procedury reklamacyjnej.
8. Procedury reklamacyjne a wizerunek firmy – identyfikacja zagrożeń, postawa uczestników procesu reklamacyjnego; jak zadbać o satysfakcję klienta.
9. Sprzedaż przez Internet, telefon, przedstawiciela handlowego, serwisanta – określenie istotnych obowiązków Przedsiębiorcy.
10. Uszkodzenie towaru w czasie przewozu a reklamacja ze sprzedaży – określenie różnic w obowiązujących procedurach.
11. Omówienie pozasądowych form rozstrzygania sporów.
Najbliższe terminy tego szkolenia
Obecnie nie ma wyznaczonych terminów tego wydarzenia. Jesteś zainteresowany tym tematem? Skontaktuj się z firmą
Porównaj ofertę z innymi dostawcami
To proste! Uzupełnij formularz i poznaj najlepsze oferty dostawców z branży energetyki cieplnej.
Organizator
ADN Akademia sp. z o.o. sp. k.
- Krzysztof Kadlec
-
Nr telefonu: (22) 208 28 28/48
-
Faks: (22) 211 20 90
Przy kontakcie powołaj się na portal energetykacieplna.pl