Powrót do spisu treści Aktualizowany: 2018-05-11
Jak założyć konto Dostawcy?

Zakładanie konta jest łatwe i zajmuje tylko chwilę:

  1. Wejdź na stronę rejestracja.
    Jeśli przeglądasz strony Serwisu, kliknij przycisk 'Rejestracja' w prawym górnym rogu strony.
  2. Wybierz opcję 'Dostawca'
  3. Uzupełnij następujące informacje:
  • Adres e-mail - konto jest identyfikowane przez adres e-mail właściciela, dlatego na jeden e-mail można założyć tylko jedno konto. Na ten adres wyślemy wiadomość aktywacyjną , dlatego warto zwrócić uwagę na poprawną pisownię adresu (literówka spowoduje, że założenie konta się nie powiedzie).
  • Hasło – hasło potrzebne do logowania się w Serwisach. Ze względów bezpieczeństwa powinno ono zawierać co najmniej 6 znaków, z czego przynajmniej jeden powinien być cyfrą. Aby upewnić się, że hasło jest prawidłowe skorzystaj z linku "Pokaż hasło".
  • Akceptacja regulaminu – zaakceptowanie regulaminu Serwisu jest wymagane do założenia konta.

    Po wypełnieniu pól i wyborze odpowiednich opcji kliknij przycisk 'Zarejestruj się'.

  • Następnie dostaniesz potwierdzenie przesłania wiadomości aktywacyjnej. Otwórz swoją skrzynkę e-mail (związaną z adresem e-mail podanym na formularzu). Odszukaj wiadomość aktywacyjną i kliknij znajdujący się w niej link.
  • Gratulacje! Konto zostało właśnie utworzone.


Wskazówka: zwykle wiadomość dociera na skrzynkę użytkownika niemalże od razu, ale bywa też, że staje się to po kilku minutach. Czasem zdarza się, że wiadomość nie dotrze tak szybko. Powodem mogą być np. filtry antyspamowe zainstalowane w programach do obsługi poczty elektronicznej. Często nie dopuszczają one pierwszej próby wysłania wiadomości z adresu, z którego wcześniej nie przychodziły do Ciebie wiadomości. Jeśli z jakichkolwiek powodów nie otrzymałeś wiadomości po najwyżej kilkunastu minutach, prosimy o kontakt – zweryfikujemy poprawność wpisanego przez Ciebie adresu e-mail i wyślemy wiadomość aktywacyjną powtórnie.