Powrót do spisu treści Aktualizowany: 2016-05-02
Jak pozycjonować ofertę w katalogach?

Punktami pozycjonującymi można zarządzać na formularzu konkretnego produktu, usługi lub szkolenia, a w przypadku firmy w dziale 'Moja firma' (sekcja 'Profil branżowy'). Dla firm, które opublikowały w Serwisach większą ilość informacji może być to mniej wygodne. Dlatego stworzyliśmy listę, która ułatwia zarządzanie punktami. Aby z niej skorzystać:

  1. Zaloguj się do konta swojej firmy.

    Logowanie do konta

    Rys. 1. Logowanie do konta

  2. Z menu użytkownika (w prawy górnym rogu strony) kliknij Ustawienia
     
    , a następnie „Punkty pozycjonujące".
  3. Ukaże się lista pozwalająca porównać, ile punktów przydzieliliśmy której informacji. Do selekcji informacji na tej liście warto też użyć filtrowania (po nazwie, Serwisach, typie informacji) i sortowania (po ilości punktów lub alfabetycznie po nazwie).
  4. Przy każdym elemencie listy znajduje się ikona   umożliwiająca otwarcie formularza do ustawienia ilości punktów przypisanej do danej informacji w wybranych kategoriach.
  5. Z kolei ikona   umożliwia wyczyszczenie wszystkich punktów przypisanych do danej informacji (te punkty można oczywiście wykorzystać pozycjonując inne informacje).
  6. Zarówno powyżej listy, jak i ustawiając ilość punktów przy konkretnym produkcie, użytkownikowi cały czas podawana jest informacja, ile punktów posiada, ile przydzielił, a ile mu zostało do przydzielenia.

 

Zobacz również:

› Na czym polega pozycjonowanie firmy i oferty

› Jak wpływać na pozycję w katalogu firm