V edycji konferencji Teleinformatyka w przedsiębiorstwach sieciowych - SYSTEMY TELEINFORMATYCZNE DLA SPÓŁEK DYSTRYBUCYJNYCH (i podmiotów zależnych) W ENERGETYCE
26 października 2006 r. (czwartek),
Warszawa, biurowiec KOLMEX, ul. Grzybowska 80/82
Obszar zasięgu konferencji to poprawa efektywności obsługi klientów sektora energetycznego, używanie nowoczesnych narzędzi informatycznych służących kontaktom z klientem, aspekty informatyczne służące budowaniu relacji z klientami.
Konferencja jest kierowana do prezesów, dyrektorów, dyrektorów finansowych, analityków i specjalistów ds. informatyki spółek dystrybucyjnych i zakładów energetycznych.
PROGRAM:
10:00 Wykład wprowadzający: „Techniki informatyczne w obsłudze relacji z korporacyjnym oraz indywidualnym klientem energetyki i gazownictwa”
- Omówienie systemów informatycznych stosowanych w obsłudze klientów.
- Spojrzenie na wpływ zmian otoczenia teleinformatycznego na oczekiwania klientów.
- Omówienie wybranych technik, przeznaczonych do tworzenia systemów informatycznych dla przedsiębiorstw - zgodnych z koncepcjami SOA (Service Oriented Architecture) i Web services.
- Wskazanie aspektów pozatechnicznych istotnych przy tworzeniu systemów dla obsługi klientów.
- Wyobrażenie przyszłych potrzeb, których zaspokojenie jest możliwe dzisiejszymi środkami technicznymi.
Dr inż. Jacek Wytrębowicza, Instytut Informatyki Politechniki Warszawskiej
10:40 Wykład: „Biling energetyczny – optymalizacja działania systemów bilingowych w warunkach szybkich przemian strukturalnych i własnościowych” Hieronim Szwabowski, K.E. ENERGA S.A., ZE Koszalin
11.20 Prezentacja sponsorska: „Obsługa Klientów TPA i Partnerów Biznesowych w dobie deregulacji Rynku Energii i Gazu”
- SPIN S.A. jako istotny dostawca rozwiązań informatycznych dla sektora Utilities
- Modele współpracy Partnerów Biznesowych
- Procesy obsługi Klientów TPA
- Standaryzacja Procesów wymiany informacji, Maciej Lasota, SPIN S.A.
12:00 Przerwa, poczęstunek.
12:30 Case study i wykład: „Zmiana priorytetów w organizacji jako skutek implementacji Call Center w energetyce; elektroniczne biuro obsługi klienta – aspekty informatyczne budowania relacji z klientem – na wybranych przykładach”
Alicja Maria Kędzia, KE ENERGA
13:10 Prezentacja: „Portalowy dostęp do repozytorium danych billingowych – IBM Content Management”
Wykorzystanie IBM Content Mnagement do budowy repozytorium przechowującego dokumenty drukowane przez systemy billingowe. System może udostępniać dane wykorzystywane w wewnętrznym i zewnętrznym obiegu np. poprzez portal
Tomasz Mikołajczyk, Grzegorz Kubiak - CK ZETO S.A.
13:40 Prezentacja:"System prezentacji i inicjacji płatności faktur elektronicznych EBPP"
1. Płatności masowe
2. Instrumenty płatnicze dedykowane masowym płatnościom
3. EBPP Electonic Bill Presentment and Payment - ogólne zasady funkcjonowania oraz zestawienie korzyści
4. System r@chunki - Krajowa Izba Rozliczeniowa SA operatorem systemu EBPP
5. Szczegóły projektu, dr Tomasz Jończyk Krajowa Izba Rozliczeniowa SA
14:10 Prezentacja firmy Comarch S.A., Janusz Jasik, Konsultant, systemy Business Intelligence Comarch S.A.
14:40 Przerwa.
15:00 Prezentacja: „Awaria!!! Antidotum na masowe połączenia przychodzące”, firma Altar Sp.z o.o.
15:30 Wykład: „Problemy ochrony baz danych osobowych – klientów BOK.”
Andrzej Krasuski, CMS Cameron McKenna
16:15 Zakończenie programu
Szczegółowe informacje:
http://www.seminaria.pl//imprezy/2006/stsd/index.php
Warunkiem udziału jest rejestracja poprzez formularz
https://www.seminaria.pl//imprezy/2006/stsd/formularz_zgloszeniowy.php
I otrzymanie potwierdzenia udziału.
Kategoria wydarzenia:
Z życia branży
Terminy wydarzenia
Organizator
CENTRUM PROMOCJI INFORMATYKI
CENTRUM PROMOCJI INFORMATYKI
- Adres: ul. Grzybowska 80/82, Warszawa
-
Nr telefonu: 22 - ... Pokaż numery
Nr telefonu: 870 6...
Nr telefonu: 871 8...
-
Faks: fax 2... Pokaż numer
- E-mail: cpi@cpi.com.pl
- WWW: www.cpi.com.pl/imprezy/2006/stsd/index.php
Przy kontakcie powołaj się na portal energetykacieplna.pl